Thursday, July 20, 2006

Lelaki Buaya Darat

Title: Lelaki Buaya Darat

Author: RATU


Lihatlah pada diriku

Aku cantik dan menarik dan kau mulai dekati aku

Kuberi sgalanya, cinta, harta, dan jiwaku

Tapi kau malah menghilang bagai hantu, tak tahu malu


#;Lelaki buaya darat, BUSET aku tertipu lagi uouo

Mulutnya manis sekali tapi hati bagai serigala

Ku tertipu lagi ououo

Ku tertipu lagi ouo


Kuberi sgalanya, cinta, harta, dan jiwaku

Tapi kau malah menghilang bagai hantu, sakitnya aku

Mungkin aku bodoh, mungkin aku naïf

Atau mungkin kamu memang penjahat wanita


Untungnya ku masih punya kekasih yang lainnya

Tapi mengapa aku masih saja tertipu olehnya

```````````````````````````````````````````````````````````

Maybe it’s not the newest song or what, but I do really like this song, kinda bitchy bitchy somehow, haha. I kept playing it again and again until my brother protested me, ahaha. I heard this song is banned in Malaysia, because of its explicit lyric, is that so, Defiant?

I rarely listen to Indonesian music, cos I think nothing special with them, but RATU is an exception for me.

Þ Perhaps it is also because Maia and Mulan (RATU’s personnels)’s bitchy-attracting appearance. Not much Indonesian artist could make a bitchy self image like that yet still look classy, not cheap.

Þ Perhaps it’s because RATU’s explicit lyric, not just in this Lelaki Buaya Darat song, but, for another instance, in Teman Tapi Mesra also.

Cukuplah saja berteman denganku
Janganlah kau meminta lebih
Ku tak mungkin mencintaimu
Kita berteman saja, teman tapi mesra…


And in Jangan Bilang Siapa-Siapa
Setiap ku bercinta dengan pacar rahasiaku
Aku ingin kau tak tahu bahwa ku sudah ada yang punya
Setiap ku bercinta dengan pacar rahasiaku
Aku suka kamu suka sudah jangan bilang siapa-siapa…

Which somehow reminds me of fuck buddy concept, where you can always make sex with him, but no emotion in it, lol…*bitchy bitchy*
If you want to hear these songs above, add me in msn, thus if I’m online I can send you the copy of the songs. Lol, it’s piracy actually *piracy piracy*

2 comments:

Fa said...

gue belum pernah nonton video clip Lelaki Buaya darat.. tapi kata instructor gym gue... member gym yang namanya Andrew.. tampang rada2 bule, jadi model di clip itu..

yang mana seeeehhhh????????

++ Chris ++ said...

Aww, iya ya? Emang seh, yang jadi model di situ cute banget *drool* Lol.
So how's it? Have u gone to Anata yet? I'm going there tomorrow lho.